دسته بندی

Share

» :: چگونه نظم و سازمان دهی شخصی را افزایش دهیم

در فعالیت‌های کاری بهتر است که همیشه برای اتفاقات آماده باشید و با سازمان‌دهی رفتار و عملکرد، از فرصت‌های بهترین استفاده را ببرید. البته این پیشنهاد در سخن آسان‌تر از عمل است؛ چرا که هر روز ما با تعداد زیادی از وظایف تحت کنترل یا خارج از کنترل مواجه می‌شویم که همگی تصمیم به هدر دادن زمان ما دارند. ایمیل‌های مزاحم، دفتر کار و میز نامرتب تنها مواردی ساده هستند که مانع از سازمان‌دهی منظم شما می‌شوند.
البته سازمان‌دهی کارها علم خارق‌العاده‌ای نیست و نیاز به اقدامات آن‌چنان بزرگی ندارد. تنها با کمی وقت می‌توانید سیستمی را طراحی و توسعه دهید که پیگیری موارد ضروری و صرف‌نظر کردن از موارد اضافی را به روند کاری شما اضافه کند. ...........
در ادامه با ما همراه باشید تا با پرداخت مبلغ اندکی به کلیه مطالب ارزشمند این فایل دسترسی پیدا کنید.
 
با تشکر از شما دوست عزیز.

خرید و دانلود محصول

1397/03/31
نظم و سازمان دهی شخصی , نظم , سازمان دهی , افزایش نظم شخصی , افزایش سازمان دهی شخصی , زندگی شخصی , روانشناسی